Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
Žonglérské míčky Infinity
Peca, Václav ; Votava,, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné osobě dělal. Hlavními tématy jsou produktový design, ale také výroba a marketing jako nezanedbatelné součásti designu.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Psychobilly a Rockabilly kolekce
Štysová, Anna ; Eliška, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
LOGO Název Lucky Piglet (Šťastné prasátko) vznikl syntézou slova „lucky“, které je na této scéně jedním z nejužívanějších (názvy kapel, texty písní, apod.) a slovem „piglet“, které svojí zdrobnělou formou humorně sebeironizuje projevy fanoušků „divočáků“ i jejich idolů při vystoupení. Okřídlenost prasátka značí bohémství a povznášející dětinskost. Font Landliebe užitý pro název svojí kresbou odpovídá hand-made přístupu a určité odlehčenosti žánru, které tato značka preferuje. Podtitul Rockabilly & Psychobilly Creep Shop je zároveň sloganem. Slovo „creep“ je samo o sobě výmluvným termínem pokleslé béčkové kultury (nahánět hrůzu, děsit, hajzl, slizoun, vkrást se). Spojení „creep shop“ si opět zachovává typickou nadsázku. Font Segoe zastává čistě funkční úlohu využitou dále ve vizuálním stylu. VIZUÁLNÍ STYL Logo je tištěné vždy v jedné barvě; v negativní nebo pozitivní verzi. K většině materiálů je využita technika sítotisku, která dodává značce osobitý výraz a zachovává punc originality díky nedokonalosti tisku oproti digitálním technologiím. Svéráz značky podporuje jistý nadstandard ve formě krabic a dalšího obalového materiálu, který je nedílnou součástí každého produktu. Značka má základní barevné provedení a dále barevné provedení odpovídající příslušné kolekci. Základní barevností je bílá a černá v pozitivu a negativu a písková hnědá. E-SHOP Ve zpracování webových stránek převažuje funkční hledisko, záměrem je rychlý a jednoduchý nákup, orientace zákazníka a snadné získání potřebných informací. Grafická stránka je zde potlačena ve prospěch samotných produktů. E-shop je doplněn o galerii a částečnou fotodokumentaci procesu tvorby, která klientovi zprostředkuje osobnější kontakt. AKTUÁLNÍ KOLEKCE Pro úvodní kolekci jsem vybrala námořnické téma, které je častou inspirací a oblíbeným námětem. Mojí snahou je využít již tak nadužívané téma a překročit jeho vizuální formu. Mimimalizací dochází k posunu od prvoplánovosti ke srozumitelné grafické zkratce.
Design jednotného vizuálního stylu výrobce traktorů.
Hopfingerová, Ivana ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší jednotný vizuální styl výrobce traktorů. Pro tyto účely vzniká fiktivní společnost Haart. Snahou je zajistit jí tímto vizuálním stylem image seriózního podniku vyrábějícího kvalitní zemědělské stroje. Toho je dosaženo oranžovo-šedou barevností, kde oranžová barva zastupuje živé (zemědělská produkce) a šedá odkazuje k neživému (traktor je stroj). Výsledný jednotný vizuální styl je vedle podnikových tiskovin a předmětů, orientační grafiky a internetových stránek prezentován na traktoru navrhnutém v rámci předdiplomového projektu. Pro potřeby reklamní grafiky je vytvořeno písmo Haart. Součástí diplomové práce je design manuál s popisem veškerých prvků tohoto jednotného vizuálního stylu.
Design manuál a marketingová komunikace outdoorové firmy
Süssová, Zuzana ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu základních designových prvků začínající firmy podnikající v oboru prodeje outdoorového oblečení. S ohledem na design bude dále navržena marketingová komunikace pro fázi průniku na trh. Mezi dílčí cíle této práce patří rozbor kulturního prostředí a na něj navazující segmentace a základní nástin marketingového mixu. Výsledkem by měl být návrh uceleného marketingu v podobě designových prvků a relevantní marketingové komunikace s ohledem na podmínky firmy a trhu.
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.